Ja, jo, jag är egentligen ledig, det är jag. Men det är inte alltid man är helt ledig som egenföretagare, utan det finns alltid lite pappersarbete att tag i. Inte minst så här inför årsskiftet när bokslutet ska göras. Även om den redovisningsbyrå jag anlitar drar det tyngsta lasset, så ska även jag redovisa kvitton …
