Hockey-VM är över för i år och Sverige åkte ut ovanligt tidigt, denna gång i ett möte med Schweiz. Jag missade inte många matcher, utan såg hela eller delar av i princip varje match som Sverige spelade. Det gick till och med så långt att jag skaffade ett abonnemang hos Viaplay för att kunna se …









