Så är jag tillbaka på arbetsmarknaden igen och har återigen börjat jobba, även det än så länge bara är på deltid. Återstår att se hur mycket tid jag kommer ha att lägga på bloggen framöver, om jag fortsättningsvis kommer kunna uppdatera varje dag eller om det blir lite mer sällan. I skrivande stund skriver jag …









