Alla har vi nog gått på våra nitar när det kommer till vänskap, vänner som sagt upp bekantskapen på de mest lösa grunder, varit taskiga, otrevliga och/eller varit rent olämpliga som vänner. När jag hittade citatet som jag använder som titel till detta inlägg, undrar jag i mitt stilla sinne hur många vänner jag haft …









