Det bästa med att spara semestern till augusti är att ha det roliga kvar när alla andra börjar jobba efter sin semester. Det sämsta med att spara semestern till augusti är att jobba hela juni och juli, med värme och samtidigt se alla kollegor komma och gå på semester. Framförallt i år med den extrema värme som varit, har det känts extra tufft att jobba. Även om vi har bra AC på jobbet, så är man ju hellre ledig när det är så här extremt varmt.
